martes, 31 de mayo de 2016

ULTIMS MOMENTS AMB LA MEVA ROSSINYOLETA...

Doncs tot el que comença té un final, i ara és hora de dir "fins aviat" però no un adéu definitu, perquè el que jo i la Yenifer hem creat no és només una relació temporal, sinó que serà per sempre. Hem quedat amb la mare de la Yenifer que aniria a visitar-la de tant en tant. 
Hem viscut moments genials i hem aprés juntes. Només em queda agraïr-te els moments que m'has regalat, i que espero i desitjo que tot el que et proposis ho puguis complir, perquè ets una nena molt noble, respectuosa, madura per l'edat que tens i sobretot molt carinyosa. 
I gràcies al Projecte Rossinyol per donar-me l'oportunitat de viure aquesta etapa tan genial, ho repetiria una i mil vegades més. 








La Yenifer i jo amb el diploma a la festa de cloenda del Projecte Rossinyol de Blanes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario